مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 14:572022-07-25سياسي

قالیباف: برخی به غلط تصور می کنند که کار فرهنگی یعنی نیاز به رانت و بودجه های مداوم


در واقع این قرارگاه نیازمند کشف انسان هایی است که داوطلبانه در عرصه حضور پیدا می کنند مانند کسانی که از 43سال پیش که کفش مبارزه را پا کرده اند هنوز آن را به پا دارند و مجاهدان گمنامی هستند که کسی هم آن ها را نمی شناسد.

- در واقع این قرارگاه نیازمند کشف انسان هایی است که داوطلبانه در عرصه حضور پیدا می کنند مانند کسانی که از 43سال پیش که کفش مبارزه را پا کرده اند هنوز آن را به پا دارند و مجاهدان گمنامی هستند که کسی هم آن ها را نمی شناسد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز هرکسی کارآمدی دین را در جامعه به اثبات برساند، انقلابی است؛ یعنی به جوان امروز که نشان دهد نظریه اسلام سیاسی امام خمینی (ره) می تواند زندگی مردم را هم در بعد معنوی و هم مادی اداره کند؛ چنین رفتاری بیانگر انقلابی بودن است و هر کسی غیر از این رفتار کند ضدانقلاب بوده و در مسیر انقلاب حرکت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز (دوشنبه) در دهمین اجلاس رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروزه برخی تصور می کنند کار فرهنگی، کار رانتی است و دولت باید مرتباً بودجه بدهد تا این نوع اقدامات ادامه یابد، گفت: بنده البته خلاف این نظر را دارم و معتقدم امروزه انجام فعالیت فرهنگی در کشور، از جهت اقتصادی جزو مجموعه هایی است که می توان روی آن سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: برخی به غلط تصور می کنند که کار فرهنگی یعنی نیاز به رانت و بودجه های مداوم

قالیباف: برخی به غلط تصور می کنند که کار فرهنگی یعنی نیاز به رانت و بودجه های مداوم