مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 14:472022-07-25اقتصادي

رهسپاری 110 نوعروس هرمزگانی به خانه بخت


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: ازعید قربان تا عید غدیرخم، 110 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد با همکاری مرکز نیکوکاری نسیم وصال راهی خانه بخت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد هرمزگان ظهر امروز گفت: با مشارکت و همکاری مرکز نیکوکاری نسیم وصال ، 110 سری جهیزیه به نوعرسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

وی ارزش هر سری جهیزیه را 35 میلیون تومان عنوان نمود و افزود: جهیزیه های اهدایی شامل اقلام ضروری زندگی از جمله: یخچال ، اجاق گاز ، ماشین لباسشویی، تلویزیون و فرش بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: برای تامین این تعداد جهیزیه بالغ بر سه میلیارد و 850 میلیون تومان هزینه شده است که از محل اعتبارات کمیته امداد و مرکز نیکوکاری نسیم وصال تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از مرکز نیکوکاری نسیم وصال در امر جشن ازدواج آسان برای زوج های جوان یادآور شد: کمک به تأمین جهیزیه دختران تحت حمایت و پرداخت کمک هزینه ازدواج فرزندان پسر خانواده های تحت حمایت از جمله حمایت های این نهاد در راستای ترویج فرهنگ حسنه ازدواج است تا در سایه این امر مهم، زمینه های لازم ازدواج موفق و پایدار برای خانواده های تحت حمایت این نهاد فراهم گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهسپاری 110 نوعروس هرمزگانی به خانه بخت

رهسپاری 110 نوعروس هرمزگانی به خانه بخت