مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 13:472022-07-25اقتصادي

اعطای تسهیلات ویژه برای متقاضیان تاسیس گلخانه در روستا های گلستان


مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گلستان از اعطای تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان تاسیس گلخانه در روستا های استان خبر داد و گفت: افرادی که تمایل به احداث گلخانه در محیط روستا و یا حیاط خانه خود دارند می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی برای صدور مجوز اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، مهدی لطفی زاده مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که تمایل به احداث گلخانه در محیط روستا و یا حیاط خانه خود دارند می توانند با مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی برای صدور مجوز اقدام کنند و برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت به بانک ها معرفی شوند.

وی افزود: آمادگی لازم برای ارائه تسهیلات به متقاضیان در این بخش وجود دارد چرا که در سفر رییس جمهور به استان منابع مورد نیاز تامین شده است.

لطفی زاده با بیان اینکه، مجوز ایجاد 500 هکتار گلخانه در استان صادر شده که 60 هکتار آن مربوط به گلخانه های کوچک مقیاس است، ادامه داد: در حال حاضر 80 هکتار از گلخانه های استان در حال بهره برداری است و این گلخانه ها سالانه 12 هزار تن محصول صیفی و بیش از 18 میلیون اصله گلدان گل زینتی تولید می کنند.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی گلستان تصریح کرد: ارزش اقتصادی این تولیدات بالای دو هزار میلیارد تومان بوده و برای 800 نفر شغل ایجاد شده و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات ویژه برای متقاضیان تاسیس گلخانه در روستا های گلستان

اعطای تسهیلات ویژه برای متقاضیان تاسیس گلخانه در روستا های گلستان