مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 13:322022-07-25اقتصادي

حیدریان: 14 درصد کل جمعیت در گروه مشترکان کم مصرف آب قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهرام حیدریان مدیرکل اقتصاد و تعرفه آبفای کشور با بیان اینکه 14 میلیون نفر از جمعیت کشور در گروه مشترکان کم مصرف آب قرار گرفتند، - مدیرکل اقتصاد و تعرفه آبفای کشور گفت: حدود 14 درصد کل مشترکان آب یعنی نزدیک به 14 میلیون نفر از جمعیت کشور، کم مصرف هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهرام حیدریان مدیرکل اقتصاد و تعرفه آبفای کشور با بیان اینکه 14 میلیون نفر از جمعیت کشور در گروه مشترکان کم مصرف آب قرار گرفتند، اظهار داشت: الگوی مصرف، حداکثر میزان مصرفی است که یک خانوار می تواند در طول ماه انجام دهد، بدون آنکه رفاهش تحت الشعاع قرار گیرد.

وی همچنین بیان کرد: الگوی مصرف آب برای یک خانوار، به طور مثال در تهران 14 متر مکعب، در سیستان و بلوچستان 18 مترمکعب و در گیلان 13 متر مکعب است و بین 13 تا 18 مترمکعب در استان های مختلف، تفاوت دارد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه متوسط الگوی مصرف در کل کشور 15 متر مکعب است، گفت: متوسط الگوی مصرف، 15 هزار لیتر در ماه است که معادل 10 هزار شیشه آب معدنی یک و نیم لیتری یا 30 هزار شیشه آب معدنی نیم لیتری در طول یک ماه است.

اگر مشترکی یک سوم این میزان؛ یعنی 5 مترمکعب که معادل 10 هزار شیشه آب معدنی نیم لیتری می شود را در طول یک ماه مصرف کند، کم مصرف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدریان: 14 درصد کل جمعیت در گروه مشترکان کم مصرف آب قرار گرفت

حیدریان: 14 درصد کل جمعیت در گروه مشترکان کم مصرف آب قرار گرفت