مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 12:272022-07-25سياسي

کلنگ احداث پل پیامبر اعظم در بندرعباس به زمین زده شد


آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث پل پیامبر اعظم (ص) و اتصال بلوار شهید رجایی به آزاد راه رجایی بندرعباس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، آیین کلنگ زنی عملیات احداث پل پیامبر اعظم ص اتصال بلوار شهید رجایی به آزاد راه رجایی با حضور شهردار بندرعباس، استاندار هرمزگان، رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس و مسئولان شهرداری و شورای شهر و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم خاطرنشان کرد: با کلنگ زنی و آغاز عملیات احداث پل پیامبر اعظم ص یکی از اتفاقات مثبت برای مردم بندرعباس رقم می خورد و با بهره برداری از آن بار ترافیکی سنگین این محور بسیار کاهش می یابد و تردد کارکنان صنایع غرب بندرعباس تسهیل می شود.

    نوبانی، کاهش بار ترافیکی صبحگاهی و عصرگاهی در بلوار پاسداران و کاهش تصادفات را از جمله دستاوردهای مهم احداث این پل برشمرد و خاطرنشان کرد: احداث این پروژه با حمایت شورای شهر کلید خورده است و امیدواریم بتوانیم در هفته دولت امسال پروژه های متعددی از جمله پارک ساحلی، کلنگ زنی شهربازی و همچنین نهضت آسفالت و بازگشایی معابر را نیز داشته باشیم.

وی از حمایت ها و پشتیبانی های استاندار هرمزگان در این پروژه نیز تشکر کرد و گفت: استاندار هرمزگان قول 60 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های عمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث پل پیامبر اعظم در بندرعباس به زمین زده شد

کلنگ احداث پل پیامبر اعظم در بندرعباس به زمین زده شد