مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 12:272022-07-25اجتماعي

ایجاد و تجهیز 33 فضای ورزشی درون مدرسه ای در استان سمنان


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: قرار است 23 زمین ورزشی چمن مصنوعی، هفت سالن سقف بلند و سه کلاس ویژه ورزش در این استان ایجاد و تجهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، پیش از ظهر امروز عملیات اجرایی ساخت نخستین زمین ورزشی چمن مصنوعی استان سمنان در قالب طرح کشوری شهید سلیمانی در شهر سرخه آغاز شد.

محمد شاه حسینی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در این مراسم گفت: طرح کشوری موسوم به شهید سلیمانی، ورزش دانش آموزی را متحول کرده و رونق می دهد و در تأمین، بهسازی و بهینه سازی، تجهیز و نگهداری سالن های ورزشی داخل فضاهای آموزشی کمک حال آموزش و پرورش خواهد بود.

وی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که اسفندماه 1400 بین اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش منعقد شده، قرار است با اعتبار 10 میلیارد تومانی و کمک سایر شرکای آموزش و پرورش و خیران، در گستره استان سمنان 23 زمین ورزشی چمن مصنوعی، هفت سالن سقف بلند و 3 کلاس ویژه ورزش ایجاد و تجهیز شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان سمنان تشکیل شده است، احداث زمین های ورزشی دانش آموزی را در راستای برقراری عدالت آموزشی و پرورشی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و تجهیز 33 فضای ورزشی درون مدرسه ای در استان سمنان

ایجاد و تجهیز 33 فضای ورزشی درون مدرسه ای در استان سمنان