مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 12:222022-07-25بين الملل

تشدید حملات در سوریه؛ ناکامی آنکارا در گرفتن موافقت مسکو و تهران


روزنامه قطری العربی الجدید با اشاره به ناکامی آنکارا در گرفتن موافقت مسکو و تهران برای انجام عملیات نظامی در شمال سوریه، به بررسی چرایی تشدید حملات اخیر ترکیه علیه شمال سوریه به جای آغاز عملیات نظامی جدید علیه این کشور پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش ترکیه و گروه های مخالف نظام سوریه مرتبط با آنکارا، اخیرا بر سرعت حملات توپخانه ای و بمباران های هوایی مقرهای های وابسته به نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) نزدیک به آمریکا و نیروهای ارتش سوریه در شمال این کشور افزوده اند.

  روزنامه قطری العربی الجدید با انتشار یادداشتی در خصوص تشدید حملات علیه شمال سوریه، این سوال را طرح کرد که آیا این تشدید تنش و حملات، جایگزین عملیات ترکیه علیه سوریه شده است.

بر این اساس، ارتش ترکیه، صبح روز یکشنبه (دیروز، 24 ژوییه)، مرکز ناحیه زرکان در حومه شمالی الحسکه را هدف قرار داد و به اعلام رسانه های محلی، در این حمله یک نیروی ارتش سوریه کشته و چندین نفر زخمی شدند.

مرکز المرصد السوری (دیدبان حقوق بشر در سوریه) وابسته به معارضان نیز اعلام کرد که گلوله های توپخانه ای گروه های مخالف سوری بر روی هدف قرار دادن مرکز بخش زرکان و روستاهای اسدیه، مجبیره، تل امیر، مشیرفه، تل شنان و الدرداره و اطراف پایگاه روسی در شمال تل تمر و روستاهای سک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید حملات در سوریه؛ ناکامی آنکارا در گرفتن موافقت مسکو و تهران

تشدید حملات در سوریه؛ ناکامی آنکارا در گرفتن موافقت مسکو و تهران