مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 12:222022-07-25سياسي

روحانیون نباید در برابر مشکلات مردم سکوت کنند


پشتوانه نظام و جمهوری اسلامی مردم هستند، لذا فاصله میان مردم و روحانیت، همان فاصله مردم و حاکمیت و مردم و دولت است و این آسیب و خطر بزرگی محسوب می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، استاد درس خارج فقه و اصول حوزه های علمیه معتقد است که مردم به دور از جناح بندی های سیاسی، کلیت اقدامات و فعالیت های حاکمیت و دولت را به حساب حوزه و روحانیت می نویسند و از این جهت هر حرکتی که مسئولین نظام، دولت و وزرا انجام می دهند، نهایتاً به حساب روحانیت نوشته می شود.

هر اقدامی که توسط حاکمیت و دولت انجام می شود، به حساب روحانیت نوشته می شود حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان درباره تأثیر عملکرد مسئولین بر رابطه میان مردم و روحانیت، اظهار کرد: با توجه به اینکه نظام ایران براساس دیدگاه فقهی است که حضرت امام خمینی(ره) داشتند و ایشان نظام حکومت را براساس ولایت فقیه مطرح کردند لذا هر اقدامی که توسط حاکمیت و دولت انجام می شود، به حساب روحانیت نوشته می شود.

وی ادامه داد: مردم ابراز می کنند که این نظام، نظام روحانیت و آخوندی است و میان اینکه کدام جناح، گروه و دسته از روحانیت بر سر کار هستند، تفکیکی قائل نیستند.

در حقیقت مردم کلیت اقدامات و فعالیت ها را به حساب حوزه و روحانیت می نویسند و از این جهت هر حرکتی که مسئولین نظام، دولت و وزرا انجام می دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون نباید در برابر مشکلات مردم سکوت کنند

روحانیون نباید در برابر مشکلات مردم سکوت کنند