مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 12:072022-07-25سياسي

تخریب بنای غیرقانونی پس از چهار سال در شرق تهران


حکم ماده صد پس از چهار سال در محله تهرانپارس شهرداری منطقه8 اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با اعلام خبر تخریب بنای غیرقانونی با حکم دستگاه قضا و عوامل اجرایی شهرداری منطقه 8 گفت: اجرای حکم تخریب در بخش تجاری این مجتمع تجاری مسکونی واقع در بزرگراه شهید سلیمانی جنب مترو تهرانپارس که در حدود چهار سال پیش و در زمان ساخت مرتکب تخلف ساختمانی شده است، روز گذشته انجام گرفت.

شهردار منطقه 8 به اشاره به اعمال قانون در راستای احقاق حقوق شهروندی، افزود: با هماهنگی به عمل آمده و با حکم دادستانی شرق تهران و همکاری کلانتری 147 گلبرگ در این واحد تجاری با متراژ حدود200 متر مربع  بعد از چند مرحله اخطار، اعمال قانون شد.

تنهایی تصریح کرد: در قسمت تجاری این مجتمع، نیم طبقه غیرمجاز و بالکن ساخته شده بود که طی یکسال گذشته علاوه بر جلوگیری از فعالیت غیرمجاز، با شکایت شهرداری منطقه 8 و به همت عوامل ناحیه و شهرسازی پس از 4سال حکم تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در واحد تجاری به اجرا درآمد.

شهردار منطقه8 در پایان با تاکید بر بازدید های میدانی عوامل و تیم های اجرایی شهرداری منطقه،گفت: این اقدام در راستای صیانت از حقوق و خدمات رسانی به شهروندان، رسیدگی به درخواست ها و پیام های دریافتی از طریق سامانه های 137 و 1888 در خصوص ساخت و سازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب بنای غیرقانونی پس از چهار سال در شرق تهران

تخریب بنای غیرقانونی پس از چهار سال در شرق تهران