مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 11:522022-07-25فناوري

مراقب اتصال به وای فای رایگان باشید


هنگامی که به شبکه های عمومی وای فای متصل هستید، به حساب های بانکی، ایمیل، شبکه های اجتماعی وارد نشوید و اطلاعات حساس و مهم تان را از طریق وای فای عمومی ارسال نکنید.

- کاربران وای فای رایگان در معرض خطر هکرها هستند و تعداد کمی از آنها از خطرات این امکان رایگان اطلاع دارند، اما خوشبختانه تدابیری در برابر این حملات وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جدای از اینترنت دیتای گوشی ها، اینترنت وای فای عمومی که مثل هوا جریان داشته و خصوصا اگر رایگان باشد، بسیار وسوسه برانگیز و مورد استفاده کاربران است.

این در حالی است که هکرها هم دقیقا در همان مکان های رایگان و در دسترس کمین کرده اند و به دنبال راهی برای نفوذ به اطلاعات شما هستند.

اگرچه امروزه بسته های اینترنتی اپراتورها برای اکثر گوشی های هوشمند فعال است، اما همچنان نیاز به وای فای در برخی اماکن و در شرایطی که به هر دلیل اینترنت گوشی فعال نیست، حس می شود.

بنابراین وای فای شهری با قابلیت ارایه سرعت و کیفیت بالا و گاهی رایگان برای کاربرانی که در لحظه به اینترنت موبایل خود دسترسی ندارند و همچنین با توجه به نیاز ابزارهای فاقد سیم کارت مانند لپ تاپ و تبلت به وای فای، مورد توجه بسیاری از کاربران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب اتصال به وای فای رایگان باشید

مراقب اتصال به وای فای رایگان باشید