مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 11:222022-07-25اقتصادي

آیا پوشیدن دامن به زودی میان مردها رایج می شود؟


لی موران، از کارکنان شرکت تخلیه زباله های شهری در بریتانیا نیز مثالی دیگر از این مردان است که نه روی فرش قرمز، بلکه برای انجام وظیفه روزانه اش در سطح شهر ترجیح داد با «کیلت» سر کار حاضر شود.

- لی موران، از کارکنان شرکت تخلیه زباله های شهری در بریتانیا نیز مثالی دیگر از این مردان است که نه روی فرش قرمز، بلکه برای انجام وظیفه روزانه اش در سطح شهر ترجیح داد با کیلت سر کار حاضر شود.

نگاهی به دنیای خبرها نشان می دهد بر شمار مردانی که (از سوپراستارهای هالیوود و ستاره های موسیقی گرفته تا آدم های معمولی اطراف ما) به تدریج شلوارهای خود را کنار می گذارند و به سراغ دامن می روند، افزوده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، یکی از آخرین موارد در این موضوع، برد پیت بازیگر 58 ساله آمریکایی بود که در مراسم ویژه نمایش جدیدترین فیلمش قطار گلوله در برلین، چیزی شبیه به کیلت یا همان دامن مردانه اسکاتلندی ها را پوشید و وقتی علت را از او پرسیدند، گفت که می خواهد نسیم را احساس کند.

برد پیت لی موران، از کارکنان شرکت تخلیه زباله های شهری در بریتانیا نیز مثالی دیگر از این مردان است که نه روی فرش قرمز، بلکه برای انجام وظیفه روزانه اش در سطح شهر ترجیح داد با کیلت سر کار حاضر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پوشیدن دامن به زودی میان مردها رایج می شود؟

آیا پوشیدن دامن به زودی میان مردها رایج می شود؟