مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:572022-07-25اجتماعي

اهدای 16 هزار نسخه مجله تخصصی به 15 مرکز علمی و فرهنگی کشور


رییس اداره مطبوعات سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از اهدای 16 هزار نسخه مجله موضوعی تخصصی به 15 مرکز علمی و فرهنگی در سطح کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز،  ابراهیم حافظی این اقدام را گامی در راستای صیانت از میراث علمی اسلامی، توسعه فرهنگ مطالعه، ترویج و تشویق جامعه پژوهشی به استفاده از جدیدترین مقالات مندرج در مجلات و حفاظت از آثار مکتوب برشمرد.

وی آثار اهدا شده را در حوزه های مختلف موضوعی نظیر اسلام و قرآن، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، فرهنگ، حقوق، اقتصاد، هنر و معماری، آموزش و پرورش، روانشناسی، فلسفه، ایرانشناسی، علوم سیاسی و اجتماعی عنوان کرد.

حافظی تصریح کرد: این منابع متعلق به 4 دهه گذشته است و در شمار مجله های علمی- پژوهشی و علمی- ترویجی بوده که پس از فهرست برداری و درخواست نیاز به مراکز فرهنگی در مشهد و سایر استان ها تفکیک و ارسال شده است.

طبق گفته وی، دوره مجله های بخارا، دانشکده ادبیات مشهد و تهران و تبریز، مکتب وحی، سیمرغ، آستان حرم، هنر و مردم، گل آقا، هنر و معماری، معرفت فلسفی، درس هایی از مکتب اسلام، تاریخ اسلام، پژوهش های قرآنی، ایران شناخت، حسنا، قرآن شناخت، ارغنون، آینه پژوهش، تاریخ پژوهی، حافظ، فیلم نگار، گیله وا، جغرافیا و توسعه ناحیه ای، میقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 16 هزار نسخه مجله تخصصی به 15 مرکز علمی و فرهنگی کشور

اهدای 16 هزار نسخه مجله تخصصی به 15 مرکز علمی و فرهنگی کشور