مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 10:322022-07-25سياسي

وزیر خارجه برای پاسخ به چه سوالی فردا به کمیسیون امنیت ملی می رود؟


یک نماینده مجلس توضیحاتی را درباره موضوع سوال تعدادی از وکلای ملت از وزیر امور خارجه را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه قرار است روز سه شنبه (4 مرداد) در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شرکت کند و پاسخگوی سئوالات نمایندگان باشد.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس در گفت وگو با فارس، درباره موضوع سوال تعدادی از وکلای ملت از وزیر خارجه گفت: موضوع یکی از سوالات ما از آقای امیرعبدالهیان که قرار است برای پاسخگویی به آن به کمیسیون امنیت ملی بیایند، مسئله مهم دیپلماسی اقتصادی است.

وی افزود: در کنار دیپلماسی فرهنگی و سیاسی، ضرورت دارد ما در زمینه اقتصادی نیز با جهان همکاری کنیم؛ به علاوه در قوانین بالادستی، سندهای چشم انداز، قانون اساسی و فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، تأکید بسیاری به فعالیت اقتصادی با جهان شده ولی متاسفانه ما از گذشته در این زمینه فعالیت مطلوبی نداشتیم.

نماینده مردم پاکدشت با تأکید بر اهمیت دیپلماسی اقتصادی اظهار کرد: ما باید یک نگاه برنامه ای در حوزه دیپلماسی اقتصادی با جهان داشته باشیم و این یکی از مطالباتی است که نمایندگان مجلس ازجمله بنده از وزیر امور خارجه داریم؛ وزیر سابق امور خارجه نیز برای همین موضوع به صحن مجلس آمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه برای پاسخ به چه سوالی فردا به کمیسیون امنیت ملی می رود؟

وزیر خارجه برای پاسخ به چه سوالی فردا به کمیسیون امنیت ملی می رود؟