مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 09:022022-07-25اجتماعي

فعالیت 40 مرکز مثبت زندگی در سطح خراسان شمالی


مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی با اشاره به فعالیت 40 مرکز مثبت زندگی در سطح استان ،گفت: خدمات مراکز مثبت زندگی به گونه ای است که محله محور است و گروه هدفی که تحت پوشش هستند می توانند به نزدیک ترین محل زندگی خود مراجعه و خدمات را در نزدیک محل به خود دریافت کنند.

- محسن توحیدی مقدم، مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به فعالیت 40 مرکز مثبت زندگی در سطح استان، اظهار کرد: مراکز مثبت زندگی مراکزی هستند که به نوعی 22 فعالیت برای آن ها تعریف شده است که در حال حاضر در فاز اول پرونده ها به این مراکز واگذار شده و بازدیدهای لازم نیز توسط آن ها انجام می شود.

وی گفت: خدمات مراکز مثبت زندگی به گونه ای است که محله محور است و گروه هدفی که تحت پوشش هستند می توانند به نزدیک ترین محل زندگی خود مراجعه و خدمات را در نزدیک محل به خود دریافت کنند.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی همچنین به تعداد 35 نفر دانش آموز معلول تحت پوشش این نهاد اشاره کرد و افزود: به طور کلی 352 مرکز خیریه، انجمن و مرکز غیردولتی در سطح استان داریم که به نوعی از این نهاد خدمات می گیرند.

وی در خصوص فعالیت های این نهاد در بحث پیشگیری از اعتیاد نیز به وجود 15 مرکز اقامتی میان مدت، 70 مرکز سرپایی درمان اعتیاد، 4 مرکز گذری شبانه روزی، 4 مرکز ژنتیک، 38 مرکز مشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 مرکز مثبت زندگی در سطح خراسان شمالی

فعالیت 40 مرکز مثبت زندگی در سطح خراسان شمالی