مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 08:172022-07-25سياسي

آفتاب یزد: مصلحت ایران اقتصاد مقاومتی است نه بازگشت به برجام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله خود می نویسد: این فکر در ایران در حال تقویت شدن است که ما از برجام چه چیزی به دست خواهیم آورد؟ برفرض اگر برجام هم امضا شـود آیا منجر به تحول بزرگی در روابط اقتصادی ایران با کشور های غربی .

- یک روزنامه اصلاح طلب تاکید کرد: با توجه به بدعهدی ادامه دار آمریکا و عدم ارائه تضمین و همچنین تلاش موفق ایران برای مدیریت اقتصادی بدون برجام، صلاح نیست کشور دوباره به مسیر غیرقابل اعتماد برجام و وابستگی آن برگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آفتاب یزد در سرمقاله خود می نویسد: این فکر در ایران در حال تقویت شدن است که ما از برجام چه چیزی به دست خواهیم آورد؟ برفرض اگر برجام هم امضا شـود آیا منجر به تحول بزرگی در روابط اقتصادی ایران با کشور های غربی خواهد شد؟ سیـد کمال خرازی، رییس شورای راهبردی روابط خارجی بـه تلویزیون قطری الجزیره پاسخ داده است که به نظر نمی رسد این گونه باشـد، چراکه کمپانی های بـزرگ غربی ملاحظات دیگری با خود آمریکایی ها دارند و آمریکایی ها هم با تحریم های مختلفی که وضع کرده اند به آن ها هشدار می دهند که اگر بخواهید به ایران نزدیک شوید روابطتان با ما به هم خواهد خورد؛ بنابراین به نظر نمی رسد با امضای برجام تحول بزرگ اقتصادی ایجاد شــو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آفتاب یزد: مصلحت ایران اقتصاد مقاومتی است نه بازگشت به برجام

آفتاب یزد: مصلحت ایران اقتصاد مقاومتی است نه بازگشت به برجام