مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:572022-07-25اقتصادي

امسال 25 واحد صنعتی راکد کرمانشاه به چرخه تولید باز می گردد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: حدود 100 واحد تولیدی و صنعتی راکد در استان کرمانشاه شناسایی شده که قرار است 25 واحد تا پایان امسال به چرخه تولید بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محس دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود 870 واحد صنعتی در استان، اظهار کرد: 100 واحد صنعتی از این تعداد راکد است که امسال احیای 25 واحد صنعتی در هدف سازمان صنعت و معدن و تجارت با هماهنگی وزارت قرار گرفته است.

وی یکی از راهبردهای اصلی سازمان صمت را پیگیری مشکلات واحدهای راکد و همچنین به ظرفیت رساندن واحدهایی که زیر واحد تولیدی کار می کنند، عنوان کرد و افزود: براساس دستور مقام عالی وزارت واحدهای راکد استان را شناسایی کرده ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می کنیم با سرعت واحدهای راکد قابل احیا را با کمک مجموعه عوامل ذی ربط از جمله استانداری، فرمانداری و دستگاه های خدمات رسان آب، برق و گاز، دستگاه های تأمین کننده مالی، بانک های عامل و دیگر دستگاه های مرتبط همچون مالیات، تأمین اجتماعی و.

را در قالب کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به چرخه کار و کارگر وارد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 25 واحد صنعتی راکد کرمانشاه به چرخه تولید باز می گردد

امسال 25 واحد صنعتی راکد کرمانشاه به چرخه تولید باز می گردد