مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:472022-07-25اجتماعي

آماده باش مراکز درمانی تهران در پی آلودگی هوا


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: بیمارستان ها و مراکز درمانی پایتخت با توجه به کاهش کیفیت هوا برای روز دوشنبه در حال آماده باش هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، با اعلام استانداری تهران، عابد ملکی در توضیح مصوبات کمیته اضطرار الودگی هوای تهران گفت: سیزدهمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان دستگاه های مرتبط برگزار شد؛ با توجه به کاهش کیفیت هوا و بررسی مدل های گرد و غبار و تصاویر ماهواره ای مقرر شد برای امروز بیمارستان ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مردم در حال آماده باش باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران افزود: خودداری گروه های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی وکودکان از تردد و فعالیت در فضای باز، خودداری از فعالیت های ورزشی در فضای باز و جانمایی پایگاه های سیار فوریت های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق شلوغ، متراکم و پرتردد شهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

ویادامه داد: مقرر شد سازمان صدا و سیما، رسانه ها و روابط عمومی همه دستگاه های اجرایی، نسبت به اطلاع رسانی لازم، توصیه ها و جلب همکاری و مشارکت عمومی در خصوص رعایت نکات بهداشتی ویژه شرایط اضطرار آلودگی هوا و نظایر آن، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مراکز درمانی تهران در پی آلودگی هوا

آماده باش مراکز درمانی تهران در پی آلودگی هوا