مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:422022-07-25اجتماعي

مشاهده لاشه یک قلاده فک خزری در ساحل بابلسر


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به پیدا شدن یک قلاده فک خزری تلف شده در ساحل بابلسر، گفت: بررسی لاشه فک خزری تلف شده نشان داد که این فک در تور صیادی گرفتار شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، لاشه یک قلاده فک خزری در ساحل بابلسر پیدا شد که علت تلف شدن آن این بوده که در تورهای صیادی گرفتار شده است.

تلفات فک های خزری معمولا به طور متوسط در سال های گذشته سه تا چهار قلاده و عمدتاً ناشی از صدمات فیزیکی و گرفتار شدن در تورهای صیادی اتفاق می افتد.

عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این باره اظهار کرد: بررسی لاشه فک خزری تلف شده نشان داد که این فک در تور صیادی گرفتار شده بود.

وی با بیان اینکه دلیل عمده تلف شدن فک های خزری گرفتار شدن در تور صیادان است، تصریح کرد: بیشتر تلفات به این شکل بوده در غیر این صورت لاشه فک ها زمانی که به ساحل می رسند، بافت های بدن آنان از بین رفته و نمی توان نمونه گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: در ارتباط با لاشه های مشکوک تاکنون دو یا سه نمونه به آزمایشگاه ارسال کردیم و منتظر پاسخ در این زمینه هستیم.

کاویان با اعلام اینکه فک خزری پستاندار ارزشمند دریای خزر و در معرض انقراض است، گفت: توصیه ما به افرادی که در ساحل با لاشه حیوان مواجه شدند این است که از دست زدن و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده لاشه یک قلاده فک خزری در ساحل بابلسر

مشاهده لاشه یک قلاده فک خزری در ساحل بابلسر