مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 07:272022-07-25سياسي

آب سد شهید مدنی، پشت سد ِ اعتبار


مدیر عامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی تزریق اعتبارات مصوب به ویژه اعتبارات سفر استانی رییس جمهور را لازمه تحقق وعده تکمیل پروژه سد شهید مدنی تبریز تا دو سال آینده اعلام کرد.

- یوسف غفارزاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز در خصوص آخرین وضعیت سد شهید مدنی اظهار داشت: پروژه های آب چه در بخش شرب و چه در کشاورزی جز پروژه های بنیادی و اولویت دار هستند و بر همین اساس پروژه های حوزه آب استان از جمله شهید مدنی در سفر استانی مورد توجه ویژه قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در مورد ابهامات مطرح شده در زمینه عدم خرید زمین های مخزن سد شهید مدنی نیز افزود: روند اجرایی این سد به صورت مرحله ای و با تخصیص مرحله به مرحله اعتبارات پیش رفته و همین امر دلیل اصلی ناقص ماندن این پروژه است و هیچ قصوری در این زمینه صورت نگرفته و ادامه و تکمیل پروژه نیز مترصد تزریق منابع مالی مورد نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در سفر اخیر رییس جمهور به استان نیز 400 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده که 150 میلیارد تومان از این اعتبارات توسط دولت، 50 میلیارد تومان در قالب مجوز ماده 56 و 200 میلیارد تومان نیز به صورت مشارکتی توسط شهرداری یا جذب سرمایه گذار تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد شهید مدنی، پشت سد ِ اعتبار

آب سد شهید مدنی، پشت سد ِ اعتبار