مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 23:172022-07-24سياسي

برگزاری جشنواره «روز خانواده» در کاروانسرای شاه عباسی فرسفج


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از برگزاری جشنواره «روز خانواده» در کاروانسرای شاه عباسی فرسفج خبر داد.

- فاطمه ستاری نوید؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار کرد: 25 ذی الحجه مصادف با نزول آیه هل اتی در شان اهل بیت مطهر پیامبر اعظم به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه طبق بیانات رهبری انتقال فرهنگ ها، تمدن ها و حفظ اصول و عناصر اصلی یک تمدن و یک فرهنگ در یک جامعه و انتقال آن به نسل های پی در پی، به برکت خانواده انجام می گیرد گفت: ضمن پاسداشت بنیان خانواده، یکی از اقدامات مهم تکریم و حفظ حرمت سالمندان و بازنشستگان، بهره مندی از سال ها تلاش و تجارب ارزشمند این عزیزان و ارج نهادن به مقام شامخ آن ها است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان تاکید کرد: خانواده نخستین کانونی است که فرد در آن قرار می گیرد و اولین مامن و پناهگاه برای انسان است که بیشترین آموزه های خود را از آن یاد می گیرد.

ستاری با اشاره به اینکه خانواده جایگاه مهمی در تحکیم عناصر اجتماع دارد، زیرا اساس زندگی با نشاط و توام با آرامش و آسایش در پرتو عشق، محبت، رافت و مهربانی اعضاء نسبت به یکدیگر است عنوان کرد: رمز مانایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «روز خانواده» در کاروانسرای شاه عباسی فرسفج

برگزاری جشنواره «روز خانواده» در کاروانسرای شاه عباسی فرسفج