مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 21:322022-07-24حوادث

خوزستان/ غرق شدن 2 نفر هنگام عکاسی کنار رودخانه دز


در این حادثه که به علت بی احتیاطی هنگام عکاسی کنار رودخانه اتفاق افتاد، جوان 22 ساله ای که با عمو و دختر عموی خود از ایذه به دزفول آمده بودند، - پس از عبور از موانع و بدون توجه به علائم هشدار دهنده، هنگام عکس گرفتن سر خورده و درون آب سقوط می کند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مرگ عمو و برادر زاده اش در پی بی احتیاطی هنگام عکاسی کنار رودخانه دز خبر داد.

روح اله بهشتی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس با سامانه 125 این سازمان مبنی بر غرق شدن دو نفر در رودخانه دز، سریعا اکیپ امداد نجات ایستگاه شماره 2 دزفول به محل گزارش شده واقع در بوستان ساحلی علی کله اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در این حادثه که به علت بی احتیاطی هنگام عکاسی کنار رودخانه اتفاق افتاد، جوان 22 ساله ای که با عمو و دختر عموی خود از ایذه به دزفول آمده بودند، پس از عبور از موانع و بدون توجه به علائم هشدار دهنده، هنگام عکس گرفتن سر خورده و درون آب سقوط می کند.

بهشتی فرد ادامه داد: در این حین عموی این فرد برای کمک کردن به برادرزاده اقدام می کند ولی متاسفانه منجر به مرگ هر دو نفر می شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: آتش نشانان جسم بی جان عمو و برادرزاده را از آب خارج کرده و در اختیار نیروهای اورژانس 115 قرار دادند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان/ غرق شدن 2 نفر هنگام عکاسی کنار رودخانه دز

خوزستان/ غرق شدن 2 نفر هنگام عکاسی کنار رودخانه دز