مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 18:422022-07-24فرهنگي

اعلام نتایج پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران


نتایج پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جشنواره، علی سامعی، عضو هیات داوران این دوره جشنواره و نماینده فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران اظهار کرد: نتایج دوره پنجم جشنواره مشخص شد و بر این اساس نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره در دو نوبت همزمان با افتتاحیه و اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران در روزهای گذشته برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش ورزش حرفه ای جایزه نخست را عکاسی از تایوان، جایزه دوم را عکاسی از اسپانیا و جایزه سوم را فرشاد عباسی از ایران کسب کردند و دو دیپلم افتخار نیز در این بخش به عکاسانی از ایتالیا و اندونزی تعلق گرفت.

سامعی تصریح کرد: در بخش مقدماتی جام جهانی قطر، عبدالواحد میرزازاده جایزه نخست و احمد معینی جم نشان افتخار جشنواره را کسب کردند.

این عکاس بین المللی کشورمان افزود: در بخش سایر فعالیت های ورزشی نیز عکاسانی از آمریکا و اسپانیا اول و دوم شدند و احمد بلباسی، عکاس ایرانی نیز جایزه سوم جشنواره را کسب کرد.

همچنین نشان افتخار این بخش نیز به عکاسانی از اسپانیا و تایوان اهدا شد.

سامعی با بیان اینکه بزودی نمایشگاه آثار برگزیده در گالری هفتا در برج میلاد برگزار خواهد شد، گفت: کتاب جشنواره نیز رونمایی و چاپ شده و در دسترس هنرمندان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران

اعلام نتایج پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ایران