مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 18:272022-07-24اجتماعي

26 فرزندخوانده به خانواده های دماوندی واگذار شد


26 فرزند از شیرخواره تا سن 7 ساله در سال 1400، به خانواده های متقاضی به عنوان فرزندخوانده واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، فاطمه خانزادی، رییس اداره بهزیستی دماوند ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: اداره بهزیستی دماوند متشکل از چهار حوزه و معاونت تخصصی بوده که یکی از معاونت ها، امور اجتماعی مرتبط با بانوان سرپرست خانوار است.

  وی افزود: در امور اجتماعی، 482 نفر مستمری بگیر و 665 نفر غیرمستمره بگیر داریم؛ مستمری بگیر با توجه به رنج سنی امکان بازتوانی ندارند، تحت پوشش هستند و غیرمستمر، افرادی به حساب می آیند که شرایط تسهیلات و وام های اشتغالزایی برای آنها فراهم شده و رنج سنی زیر 50 سال را دارند که در بحث اشتغال به واحدهای صنعتی معرفی می شوند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: همچنین چهار مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست شهرستان دماوند در شهرهای دماوند و رودهن دخترانه و پسرانه فعالیت دارند؛ در مرکز پسرانه دماوند زیر 12 سال، 25 فرزند و در مرکز دخترانه دماوند بالای 12 سال، 23 فرزند حضور دارند.

خانزادی با بیان اینکه در مرکز پسرانه رودهن بالای 12 سال 18 فرزند و مرکز دخترانه رودهن بالای 12 سال، 18 فرزند نگهداری می شوند، تصریح کرد: همچنین 18 فرزند امدادبگیر در خانواده های جایگزین از جمله ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 فرزندخوانده به خانواده های دماوندی واگذار شد

26 فرزندخوانده به خانواده های دماوندی واگذار شد