مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 17:222022-07-24ورزشي

افتخار آفرینی تیم شوتوکان کاراته فیروزآباد در مسابقات کشوری


تیم شوتوکان کاراته فیروزآباد در مسابقات کشور سبک آسای ریو با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز افتخار آفرینی کرد.

- پیمان علیخانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزآباد، از افتخارآفرینی ورزشکاران کاراته در سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک شوتوکان کاراته آسای ریو ایران خبر داد و اظهار داشت: سکوی قهرمانی کمیته نونهالان در وزن های مختلف به کاراته کاران شهرستان فیروزآباد رسید.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در استان آذربایجان غربی و به میزبانی شهر اسکو و با حضور بیش از هزار و 500 کاراته کار از 14 استان کشور برگزار شد، بنیامین مرادی مدال طلا - بردیا علی خانی مدال نقره - امیر محمد رستمی مدال نقره - علی بهزادی مدال برنز و امیر رضا خسروانی مدال برنز این دوره از رقابت ها را از آن خود نمودند.

مربی و سرپرست تیم کاراته شهرستان فیروزآباد ادامه داد: تیم کاراته شهرستان فیروزآباد برای حضور در این دوره از مسابقات با هزینه شخصی خود در رقابت ها شرکت کرده بودند.

علیخانی افزود: در صورت حمایت و با توجه به استعداد و جوان بودن تیم مذکور ، اعضای این تیم می تواند تا سال های متمادی عناوین مختلف در رده های مختلف سنی را به دست آورند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیمان علیخانی مربی و سرپرست تیم شوتوگان کاراته شهرستان فیروزآباد، رییس کمیته دفاع شخصی سبک آسای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار آفرینی تیم شوتوکان کاراته فیروزآباد در مسابقات کشوری

افتخار آفرینی تیم شوتوکان کاراته فیروزآباد در مسابقات کشوری