مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 17:222022-07-24اجتماعي

ورود دادستان تهران به ماجرای خشکاندن درختان خیابان ولیعصر


رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه محیط زیست شهری از مصادیق حقوق عامه محسوب می شود، گفت: از آن جا حفظ حقوق عامه یکی از ماموریت های دستگاه قضایی محسوب می شود، - رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه محیط زیست شهری از مصادیق حقوق عامه محسوب می شود، گفت: از آن جا حفظ حقوق عامه یکی از ماموریت های دستگاه قضایی محسوب می شود، در صورت احراز تعدی به حقوق عمومی جامعه با جدیت برخورد خواهد شد.

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر خشک شدن هم زمان تعدادی اصله درخت در خیابان ولیعصر، رییس کل دادگستری استان تهران برای بررسی علل وقوع این حادثه به دادستان تهران ماموریت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر خشک شدن هم زمان تعدادی اصله درخت در خیابان ولیعصر(عج)، محدوده خیابان محمودیه، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران ماموریت داد تا ضمن تشکیل کارگروهی تخصصی، علل وقوع این حادثه را احصاء و در صورت احراز وقوع تخلف و یا جرم اقدامات لازم در چارچوب قوانین و مقررات صورت گیرد.

رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اینکه محیط زیست شهری از مصادیق حقوق عامه محسوب می شود، گفت: از آن جا حفظ حقوق عامه یکی از ماموریت های دستگاه قضایی محسوب می شود، در صورت احراز تعدی به حقوق عمومی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان تهران به ماجرای خشکاندن درختان خیابان ولیعصر

ورود دادستان تهران به ماجرای خشکاندن درختان خیابان ولیعصر