مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 15:322022-07-24دانش

احداث همراه سرا در کنار بیمارستان شریعتی


مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران از احداث یک همراه سرا در مجاورت بیمارستان شریعتی خبر داد.

- حبیب الله نیکنام، عضو هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس از ایجاد همراه سرا در مجاورت بیمارستان شریعتی خبر داد و افزود: وجود یک همراه سرا در کنار بیمارستان شریعتی با توجه به مراجعه افراد زیادی از سایر شهرستان ها به این بیمارستان ضروری است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی افزود: توافقات اولیه برای اختصاص یک زمین مناسب در اطراف بیمارستان انجام شده و احمدرضا جمشیدی، رییس بیمارستان شریعتی اعلام کرد این زمین در اختیار انجمن قرار می گیرد.

وی افزود: از آنجا که پیش تر خیر بزرگوار، حاج حبیب الله نیکنام، مدیرعامل بنیاد خیریه فجر و عضو هیات امنای انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی آمادگی خود را برای احداث همراه سرا اعلام کرده بودند، اجرای این کار خیر بر زمین مانده وارد فاز اجرا شد.

حمزه زاده در خصوص ضرورت احداث همراه سرا در کنار بیمارستان شریعتی، گفت: کافی است نگاهی به پلاک اتومبیل های پارک شده در دو طرف خیابان جلال آل احمد مقابل بیمارستان شریعتی بیاندازیم تا متوجه شویم که بسیاری از مراجعان این بیمارستان از شهرها و استان های دیگر برای مداوا به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث همراه سرا در کنار بیمارستان شریعتی

احداث همراه سرا در کنار بیمارستان شریعتی