مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:522022-07-24اقتصادي

رجبی مشهدی: قبوض برق یک میلیون مددجو رایگان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق با اشاره به بند ی از تبصره 8 قانون بودجه 1400 در خصوص رایگان شدن تعرفه برق مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که در بند ک تبصره 15 قانون بودجه امسال تکرار شده، - سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون نزدیک به 30 درصد از حدود 3 میلیون مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، مشمول تعرفه رایگان برق شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق با اشاره به بند ی از تبصره 8 قانون بودجه 1400 در خصوص رایگان شدن تعرفه برق مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که در بند ک تبصره 15 قانون بودجه امسال تکرار شده، گفت: مددجویانی که مصرف برق آن ها کمتر از 50 درصد الگوی تعیین شده در منطقه باشد، مشمول تعرفه برق صفر یا رایگان می شوند.

وی افزود: تاکنون نزدیک به 30 درصد از حدود 3 میلیون مشترک تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی؛ ‏‏ یعنی حدود یک میلیون مشترک، ‏ مشمول تعرفه رایگان شده اند.

رجبی مشهدی تصریح کرد: در مناطق عادی کشور، الگوی مصرف برق، 300 کیلووات ساعت در ماه است و اگر مددجویان بتوانند مصرف خود را در ماه به کمتر از 150 کیلووات ساعت برسانند، مشمول پاداش تعرفه رایگان خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجبی مشهدی: قبوض برق یک میلیون مددجو رایگان شد

رجبی مشهدی: قبوض برق یک میلیون مددجو رایگان شد