مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 13:172022-07-24اقتصادي

عبور موفقیت آمیز از اوج بار مصرف برق در سمنان


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان از برنامه ریزی مدون برای عبور موفقیت آمیز از اوج بار تابستان امسال در استان سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان ظهر امروز در دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان، با اشاره به وضع صنعت برق استان در روزهای اوج مصرف برق در فصل تابستان بیان کرد: شرکت مادر تخصصی توانیر با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی های موردنیاز با مدیران صنعت برق کشور، از ماه های پایانی سال قبل تاکنون، توانسته است برنامه ریزی مدونی را برای عبور موفقیت آمیز از اوج بار تابستان امسال به عمل آورد.

وفایی با بیان همکاری بسیار ارزشمند صنایع و بخش کشاورزی در مدیریت مصرف بار الکتریکی در این ایام گفت: همکاری وزارت نیرو با وزارت صمت و ضرورت مشارکت صنایع در اعمال مدیریت مصرف برق و همکاری دستگاه های اجرایی در رعایت صرفه جویی برق و توجه مردم در مصرف بهینه این نعمت الهی موجب شده است که تاکنون با کمترین مشکل، شرایط فصل گرما در تابستان را پشت سر بگذاریم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان نیز با قدردانی از همکاری و تعامل دوجانبه اظهار کرد: تلاش کارکنان صنعت برق در استمرار این نعمت ارزشمند و عدم بروز خاموشی، آشکار و ستودنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور موفقیت آمیز از اوج بار مصرف برق در سمنان

عبور موفقیت آمیز از اوج بار مصرف برق در سمنان