مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 12:172022-07-24اجتماعي

آموزش بهترین و سهل ترین راه مقابله با ویروس کرونا است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان آموزش را بهترین، در دسترس ترین و سهل ترین راه کار ممکن برای مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد و بر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بیشتر به دانش آموزان جهت ارتقاء سطح سواد سلامت آنان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین خوش گوار پیش از ظهر امروز در اولین نشست هماهنگی و برنامه ریزی کارگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر 1401 در آموزش و پرورش کردستان، اظهار کرد: هر ساله در قالب فعالیت های پروژه مهر، آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی با اقدامات کارگروه های مختلف و بکارگیری توان و بسیج امکانات پیگیری می شود.

وی گفت: تا قبل از کرونا در قالب پروژه مهر، پنج کارگروه فعالیت می کرد، اما به واسطه شیوع کرونا، کارگروه سلامت و امور بهداشتی نیز به همراه کارگروه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی به مجموع کارگروه ها اضافه شد.

وی با اشاره به اهداف کارگروه سلامت و امور بهداشتی پروژه مهر، اهمیت، حساسیت و ضرورت سلامت فردی و گروهی، رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی سطوح و واحد های اداری و آموزشی و در نهایت کاهش نگرانی و دغدغه های خانواده ها و دانش آموزان را از مهم ترین اهداف این کارگروه بر شمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بهترین و سهل ترین راه مقابله با ویروس کرونا است

آموزش بهترین و سهل ترین راه مقابله با ویروس کرونا است