مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 11:522022-07-24ورزشي

غیاثی: فرش آرا قطعا بازی راحتی در مقابل ما نخواهد داشت/ برای پیروزی به میدان می رویم


با همه مشکلاتی که وجود دارد بازیکنان فردوس متحد و یکدل هستند و با قاطعیت می گویم تیم خوب فرش آرا در بازی فردا قطعا کار راحتی در مقابل ما نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور روز دوشنبه 3 مردادماه آغاز خواهد شد که یکی از این دیدار؛ تقابل فردوس قم در مقابل فرش آرا مشهد خواهد بود، این مسابقه یک مهمان ویژه دارد و آن هم حضور وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال ایران در قم خواهد بود.

این بازی فردا ساعت 17 در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می شود.

سید وحید غیاثی سرمربی تیم فوتسال فردوس قم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس قم در خصوص بازی فردا اظهار کرد: از ابتدای لیگ مشکلات فراوانی همراه تیم ما بود اما با غیرت و هوش بازیکنانمان توانستیم در 2 بازی ابتدایی عملکرد خوبی را داشته باشیم و 2 امتیاز مهم را کسب کردیم.

وی افزود: دربازی فردا هم می توانم بگویم برای پیروزی وارد میدان خواهیم شد و قطعا تیم خوب فرش آرا مشهد کار راحتی را در مقابل ما نخواهد داشت، با وجود مشکلاتی که تیم دارد بازیکنان فردوس با یکدیگر متحد و همدل هستند و برای خوشحال کردن هواداران قمی با تمام توان بازی خواهند کرد.

غیاثی ادامه داد: پیش بینی بازی فوتسال بسیار سخت است اما در کل امیدوارم بازی فنی و نمایش قابل قبولی را هر دو تیم فردا داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیاثی: فرش آرا قطعا بازی راحتی در مقابل ما نخواهد داشت/ برای پیروزی به میدان می رویم

غیاثی: فرش آرا قطعا بازی راحتی در مقابل ما نخواهد داشت/ برای پیروزی به میدان می رویم