مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 11:522022-07-24اجتماعي

هشدار مدیریت بحران یزد درباره احتمال وقوع سیل/ رگبار باران در راه است


با توجه به سیلی که اردیبهشت ماه در یزد رخ داد حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع وجود دارد و با رویکرد پیشگیرانه در حال برنامه ریزی هستیم.

- با توجه به سیلی که اردیبهشت ماه در یزد رخ داد حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع وجود دارد و با رویکرد پیشگیرانه در حال برنامه ریزی هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد و اداره کل هواشناسی استان نسبت به بارش باران و وقوع سیل در سطح این استان در اواخر هفته جاری هشدار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی ملک زاده با تایید صدور اطلاعیه هواشناسی و هشدار این نهاد اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی مانسون و احتمال وضعیت سیلابی در سطح کشور و استان، تدابیر لازم جهت مدیریت شرایط اضطراری اتخاذ شده و از پنجشنبه هفته گذشته برای تقویت سیل بند ها و پیشگیری از آسیب های سیل احتمالی در یزد اقدام شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان شهرداری و مدیریت بحران استان یزد تلاش می کنند تا با تقویت سیل بند ها آماده رویارویی با خطرات ناشی از سیل احتمالی باشند افزود: با توجه به سیلی که اردیبهشت ماه در یزد رخ داد حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع وجود دارد و با رویکرد پیشگیرانه در حال برنامه ریزی هستیم.

ملک زاده با بیان اینکه در استان یزد حدود دو هزار و دویست سازه آبی و خاکی داریم که تعدادی از آن ها نیاز به ترمیم و بهسازی دارد ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران یزد درباره احتمال وقوع سیل/ رگبار باران در راه است

هشدار مدیریت بحران یزد درباره احتمال وقوع سیل/ رگبار باران در راه است