مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 11:172022-07-24سياسي

سنددار کردن املاک دستگاه های دولتی و زمین های کشاورزی جدی گرفته شود


رییس کل دادگستری استان اردبیل دستور داد روند اجرای قانون حدنگار و سنددار کردن املاک دستگاه های دولتی و زمین های کشاورزی در استان تسریع و جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو پیش ازظهر امروز در چهارمین شورای حفظ حقوق بیت المال استان اردبیل طی سال جاری با ذکر اهمیت صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال، اظهار کرد: یقیناً سند تحول قضایی یک سند مترقی است که  برای تمامی مردم به ویژه مسؤولان تکلیف شرعی و قانونی ایجاد نموده و بنابراین همه ما نسبت به اجرای درست و دقیق مفاد این سند ملزم هستیم.

وی با اشاره به لزوم اهتمام و توجه بیش از پیش به قانون حدنگار افزود: مسلماً این موضوع یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی دستگاه قضایی استان اردبیل است که به صورت جدی پیگیری می شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با انتقاد از کندی روند اجرایی قانون حدنگار و سنددار کردن املاک دستگاه ها و نهادهای دولتی، ادامه داد: هر چند این روند در سال های اخیر پیشرفت خوبی داشته، لذا ضروری است تا مشکلات و موانع در این خصوص احصا و نسبت به رفع مشکلات و تسهیل فرآیند سنددار کردن این زمین ها اقدام عاجل صورت گیرد.

کارگروه های مختلف به صورت مداوم تا پایان سنددار کردن برگزار شود کثیرلو با دستور برای تسریع در اجرای سنددار کردن املاک دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنددار کردن املاک دستگاه های دولتی و زمین های کشاورزی جدی گرفته شود

سنددار کردن املاک دستگاه های دولتی و زمین های کشاورزی جدی گرفته شود