مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 11:072022-07-24اقتصادي

تردد روزانه 250 کامیون از پایانه مرزی میلک


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: پس از بازگشایی پایانه مرزی میلک بعد از وقفه 23روزه، از تاریخ 28 تیرماه روزانه به طور متوسط 250 دستگاه کامیون از این مرز تردد کرده اند.

- تیمورباقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان بابیان اینکه بازگشایی مرز میلک پیرو جلسه مشترک با طرف افغان  و پس از پیگیریها مکرر صورت گرفته اظهار کرد: در مدت تعطیلی مرز حدود 390دستگاه کامیون حامل کالاهای ترانزیت و صادراتی درانتظار خروج متوقف شدند که با توجه به مشکل پیش آمده علاوه بر بلاتکلیفی تجار و رانندگان موجب تحمیل خسارات فراوانی از جمله دموراژ کالا به شرکت های حمل ونقل بین المللی شد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل تحولات سیاسی صورت گرفته در کشور افغانستان و عدم آگاهی حکومت جدید(طالبان)، از چارچوب های حاکم برتجارت بین المللی، هرگونه اختلاف فی مابین در هر زمینه سیاسی یا اجتماعی را با بستن پل ابریشم پاسخ می دهند واین موضوع لطمات زیادی به شرکت های حمل و نقل بین المللی وصاحبان کالا وارد نموده که امید است با رایزنی های بیشتر دیپلماتیک شرایط به نفع تجارت بین المللی تغییر یابد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به قرارگیری پایانه مرزی میلک در محدوده شهرستان هیرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد روزانه 250 کامیون از پایانه مرزی میلک

تردد روزانه 250 کامیون از پایانه مرزی میلک