مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:422022-07-24ورزشي

دعوت بانوان همدانی به اردوی تیم ملی قایقرانی و تیراندازی


معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از دعوت بانوان همدانی به اردوی تیم های ملی قایقرانی و تیراندازی خبر داد.

- علی ضمیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: سه قایقران مستعد و پرافتخار استان به اردوی آماده سازی تیم ملی رویینگ بانوان کشورمان دعوت شدند.

وی با بیان اینکه دور جدید اردوی آماده سازی تیم ملی رویینگ بانوان از سوم مرداد در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود، تصریح کرد: 12 پاروزن به دهمین اردوی تیم ملی بانوان و آقایان کشور دعوت شده اند تا به مدت سه هفته زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کنند.

معاون امور قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا از استان برای حضور در این اردوی آماده سازی دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه قایقرانی همدان از ظرفیت های خوبی در حوزه قهرمانی برخوردار است، ادامه داد: باید تلاش شود ضمن ارتقای جایگاه قهرمانان در سطوح ملی و فراملی استعدادهای نهفته در این رشته در شهرستان های مختلف کشف شوند.

ضمیری در ادامه به دعوت ورزشکار همدانی به اردوی تیم ملی تیراندازی اشاره کرد و افزود: دور جدید اردوی تمرینی تیم های ملی تفنگ و تپانچه با حضور 50 ورزشکار در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت بانوان همدانی به اردوی تیم ملی قایقرانی و تیراندازی

دعوت بانوان همدانی به اردوی تیم ملی قایقرانی و تیراندازی