مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-24سياسي

وزیر بهداشت: در حوزه سلامت رتبه اول منطقه هستیم/ تجهیز بیمارستان فیروزآبادی ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در آیین راه اندازی ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی شهرری اظهار کرد: ساختمان جدید بیمارستان فیروزآبادی سال گذشته افتتاح شده بود اما امکانات و تجهیزات نداشت که تجهیز و راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های وزارت بهداشت بر مبنای عدالت و تعالی نظام سلامت است، گفت: عدالت سلامت باید در تمام سطوح کشور اجرا شود، در حالی که حتی در تهران نیز این عدالت رعایت نشده است.

وزیر بهداشت افزود: بیشتر مراکز درمانی در شمال تهران قرار دارد در حالی تمرکز جمعیت بیشتر در جنوب تهران است که برای دسترسی به مراکز درمانی دچار مشکل می شوند.

عین اللهی با اشاره به افتتاح بیمارستان های رباط کریم و ملارد بیان کرد: شهرری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و با اینکه امروز 500 تخت درمانی به این شهر اضافه شد، همچنان میزان تخت ها پایین تر از شاخص کشور است.

وی در ادامه با تاکید بر تعالی نظام سلامت گفت: کشور ایران قبل از انقلاب در بحث پزشکی ضعیف بود و از کشورهای دیگر پزشک بی کیفیت وارد کشور می شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی در حوزه سلامت و درمان پیشرفت های خوبی داریم و کشور ایران در حوزه سلامت در منطقه رتبه اول را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: در حوزه سلامت رتبه اول منطقه هستیم/ تجهیز بیمارستان فیروزآبادی ری

وزیر بهداشت: در حوزه سلامت رتبه اول منطقه هستیم/ تجهیز بیمارستان فیروزآبادی ری