مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:272022-07-24اقتصادي

معافیت 18 هزار مددجو از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از ثبت بیش از 49 هزار شماره اشتراک خانواده های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند به منظور برخورداری از مصوبه آب و برق و گاز رایگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، جهانبخش مرادی با اشاره به تعامل کمیته امداد و شرکت های آب و برق و گاز برای ارسال شماره اشتراک مددجویان گفت: طبق مصوبه آین نامه اجرایی بند ی تبصره 8 ماده واحده قانون بودجه 1400 طرح تخفیف و یا معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق انشعاب آب، برق و گاز اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام اطلاعات اشتراک مددجویان به شرکت های آب و برق و گاز ارسال شده و همکاری برای ثبت اطلاعات جدید ادامه دارد، افزود: تاکنون 49 هزار و 825 شماره اشتراک آب، برق، گاز  در سیستم امداد هوشمند و کارآمد ثبت شده است.

مرادی ادامه داد: از این تعداد 18 هزار و 353  مددجو  از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز معاف شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران، اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت در هر زمانی که محل سکونت آنها تغییر کند یا به هر دلیل  که تاکنون موفق به ثبت اطلاعات اشتراک خود نشده اند، می توانند اطلاعات اشتراک آب، برق و گاز خود را در سامانه هوشمند امداد ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت 18 هزار مددجو از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز

معافیت 18 هزار مددجو از پرداخت هزینه های آب، برق و گاز