مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 10:222022-07-24بين الملل

اوربان: تحریم ها شکست خورده/ دولت های اروپایی دومینو وار در حال فروپاشی هستند


نخست وزیر مجارستان در اشاره به بحران انرژی در اروپا و بالا رفتن قیمت ها، گفت استراتژی تحریم روسیه شکست خورده و دولت های اروپایی مانند دومینو در حال فروپاشی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان شنبه (23 ژوییه) گفت، اتحادیه اروپا به یک استراتژی جدید در خصوص جنگ در اوکراین نیاز دارد زیرا تحریم ها علیه مسکو جواب نداده است.

وی در سخنرانی در رومانی گفت: استراتژی جدیدی مورد نیاز است که باید بر گفت وگوهای صلح و تهیه پیش نویس یک پیشنهاد صلح خوب متمرکز باشد.

به جای پیروزی در جنگ.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، اوربان که در ماه آوریل برای چهارمین دوره متوالی انتخاب شد، بار دیگر تاکید کرد که مجارستان - از اعضای ناتو - از جنگ در کشور همسایه اوکراین دور خواهد ماند.

او که با سخت ترین چالش از زمان به قدرت رسیدن در سال 2010 از جمله تورم دو رقمی، واحد پول ضعیف و فشار مناقشه بر سر بودجه اتحادیه اروپا بر واحد پول کشورش در بحبوحه اختلافات با بروکسل بر سر استانداردهای دموکراتیک مواجه است، پیش از این گفته بود که مجارستان تمایلی به حمایت از تحریم های اتحادیه اروپا یا محدودیت های واردات گاز روسیه ندارد، زیرا این امر اقتصاد مجارستان را که حدود 85 درصد متکی به واردات گاز روسیه است، تضعیف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوربان: تحریم ها شکست خورده/ دولت های اروپایی دومینو وار در حال فروپاشی هستند

اوربان: تحریم ها شکست خورده/ دولت های اروپایی دومینو وار در حال فروپاشی هستند