مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 08:022022-07-24اقتصادي

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان 2 قاچاقچی کالا را 7 میلیارد ریال جریمه کرد


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: تعزیرات حکومتی این استان 2 متخلف و قاچاقچی کالا را 7 میلیارد و 892 میلیون ریال جریمه کرد.

- موسی عباس زاده محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأمورین هنگ مرزی جکیگور در حین کنترل تردد خودروهایی که قصد خروج از مرز کشور ایران را داشته اند ؛ به یک دستگاه کامیون یخچال دار مشکوک می شوند ، که در همین راستا با متوقف کردن خودرو و در بازرسی به عمل آمده مقدار 7 تن و 800 کیلوگرم کره بدون مجوز قانونی کشف شد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: راننده متخلف جهت اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

این مسؤول افزود: رییس شعبه رسیدگی کننده به پرونده با عنایت به نحوه ی کشف و عدم ارائه مستندات قانونی  اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و از همین حیث متهم را علاوه بر ضبط کره های کشف شده به میزان 2 میلیارد و 340 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی بیان کرد: همچنین مأمورین فرماندهی هنگ نگور شهرستان چابهار در پی اخبار دریافتی مبنی بر ترانزیت قاچاق روغن به کشور پاکستان توسط یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در آدرس اعلامی مستقر که پس از رویت و شناسایی خودروی مذکور با متوف کردن خودرو در بازرسی بعمل آمده مقدار 25 تن روغن خوراکی کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان 2 قاچاقچی کالا را 7 میلیارد ریال جریمه کرد

تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان 2 قاچاقچی کالا را 7 میلیارد ریال جریمه کرد