مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 07:422022-07-24ورزشي

شائبه مهندسی انتخابات کمیته ملی المپیک/ راز بقاء در ورزش!


به نظر می رسد تعدادی از اعضای فعلی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک قصد دارند به هر طریقی مدت زمان بقای خود را در ورزش تمدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از 3 هفته بالاخره قرار است احتمالا اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز یکشنبه تشکیل جلسه دهند که تصمیم مهمی در این جلسه اتخاذ خواهد شد.

انتخاب 5 خبره ورزشی مهمترین دلیل تشکیل جلسه نشست هیات اجرایی است و این موضوع از این جهت اهمیت دارد که همواره از بین خبرگان ورزشی رییس کمیته ملی المپیک انتخاب می شود.

بعد از معرفی خبرگان ورزشی از سوی صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و تصمیم گیری اعضای هیات اجرایی، گام اصلی برای شروع فرآیند انتخابات کمیته ملی المپیک با تاخیر حدود 6 ماهه برداشته می شود تا رییس 4 سال دیگر ساختمان سئول مشخص شود.

  *تغییر قانون خبرگان ورزشی؛ ظاهرا شفاف اما در باطن مبهم! در این باره بهتر است کمی به عقب برگردیم.

سیدرضا صالحی امیری تنها گزینه دولت روحانی در انتخابات 4 سال قبل کمیته ملی المپیک بود که بدون رای گیری و تنها با ذکر یک صلوات و بالا بردن دست اعضای مجمع برای 4 سال رییس شد.

وی به دلیل ارتباط خوبی که با شخص رییس جمهور وقت داشت توانست از این نفوذ استفاده کرده و بودجه خوبی را به ورزش تزریق کند به طوری که بسیاری از اعزام های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شائبه مهندسی انتخابات کمیته ملی المپیک/ راز بقاء در ورزش!

شائبه مهندسی انتخابات کمیته ملی المپیک/ راز بقاء در ورزش!