مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 07:322022-07-24سياسي

انتقاد نماینده شهرضا از جانمایی نادرست سایت دفع زباله


نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم جانمایی درست سایت پسماندهای زباله در منطقه هفت یکی گفت: اگر این سایت ایجاد شود مسائل و مشکلات بسیاری به وجود می آورد و مانند معضلات تصفیه خانه فاضلاب شهرضا در منطقه جرم افشار می شود.

- سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به ایجاد سایت پسماندهای زباله اظهار داشت: در سال 93 قراردادی بین شهرداری های شهرضا، دهاقان و مبارکه منعقد شد تا دفع غیراصولی زباله را به صورت اصولی بازیافت و به کود کمپوست تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه برای این سایت چند جانمایی انجام شد و در نهایت روبه روی گردنه پوده و در مجاورت جاده اصلی و روبروی پادگان قدس سپاه شهرضا جانمایی سایت زباله این سه شهرستان مشخص شد که در مسیر شهرضا و در حوزه دهاقان است، افزود: این مکان مورد قبول مسؤولان وقت آن زمان قرار گرفت، اما با پیگیری و کارشناسی های انجام شده مشخص شد که جانمایی درستی نبوده و سعی کردیم جلوی آن گرفته شود.

محمودی با بیان اینکه در بازدیدی که همراه با مسؤولان شهرضا، دهاقان و مبارکه از سایت زباله شاهین شهر داشتیم با مقایسه شرایط مشخص شد این سایت جز ضرر و زیان چیزی نداشت، گفت: به دلیل شرایط زیست محیطی با اصل آن موافق هستیم اما جان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده شهرضا از جانمایی نادرست سایت دفع زباله

انتقاد نماینده شهرضا از جانمایی نادرست سایت دفع زباله