مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 06:272022-07-24سياسي

همایش بین المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» برگزار می شود


دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از برگزاری همایش بین المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» با حضور اندیشمندان و تحلیل گران کشورهای مختلف خبر داد.

- امیر محمد کولانی دبیر بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانشجویان بر تقویت ارتباط با دانشجویان بین المللی تاکید کردند و ان شاءالله جامعه اسلامی دانشجویان بعنوان تشکلی که همواره سعی بر حرکت در مسیر تعیین شده توسط رهبر انقلاب را داشته است از حدود یکسال گذشته تلاش کرده ضمن انجام فعالیت های مستمر بین المللی، در مسیر ایجاد ارتباط با دانشجویان بین الملل و مجموعه های دانشجویی خارج از کشور گام بردارد.

وی تاکید کرد: بر همین اساس به همت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان همایش بین المللی محور مقاومت علیه تروریسم با همکاری استانداری، شهرداری و دانشگاه رازی کرمانشاه و با حضور تحلیلگران و اندیشمندان حوزه بین الملل در تاریخ سوم تا ششم مردادماه 1401 در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

کولانی تاکید کرد: این همایش با محوریت بررسی نقش محور مقاومت در مبارزه با تروریسم در بخش های مختلف کارشناسی و دانشجویی و با حضور مسوولان استانی، کشوری و لشکری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» برگزار می شود

همایش بین المللی «محور مقاومت علیه تروریسم» برگزار می شود