مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 23:022022-07-23بين الملل

آیا اقدام نظامی ترکیه در شمال سوریه به زیان تروریست ها می شود؟


یک کارشناس مسائل بین الملل ضمن بررسی مشکلاتی که اقدام نظامی ترکیه در شمال سوریه ایجاد می کند، مسیر اساسی رفع نگرانی ترکیه را در کمک این کشور به سوریه جهت حفظ حاکمیت و حفاظت از مرزهای سوریه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، هفتمین نشست مشترک کشورهای ایران، روسیه و ترکیه تحت عنوان نشست آستانه روز سه شنبه 28 تیر به میزبانی تهران برگزار شد.

در جریان برگزاری این نشست، رهبر معظم انقلاب در دیدار رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه ضمن اشاره به مسئله سوریه تاکید کردند: مسائل سوریه را باید با مذاکرات حل کرد و ایران، ترکیه، سوریه و روسیه با گفت وگو این مسئله را تمام کنند.

ایشان همچنین تاکید کردند هرگونه حمله نظامی در شمال سوریه به ضرر ترکیه، سوریه، منطقه و به نفع تروریست هاست.

در همین زمینه با شعیب بهمن دکتری علوم سیاسی و کارشناس مسائل اوراسیا به بررسی ابعاد اقدامات ترکیه در سوریه و همچنین نقش این کشور در موضوع امنیت منطقه به گفت وگو پرداختیم که مشروح آن در ادامه آمده است:     فارس: اقدام نظامی در سوریه تا چه میزان موجب ناامنی و بی ثباتی منطقه می شود؟ و اینکه راه حل مسئله سوریه از چه مسیری می گذرد؟  بهمن: مسئله سوریه و بحرانی که در این کشور پدید آمده در حال حاضر در مرحله یک بحران فروکش کرده به حساب می آید و از اوج بحران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا اقدام نظامی ترکیه در شمال سوریه به زیان تروریست ها می شود؟

آیا اقدام نظامی ترکیه در شمال سوریه به زیان تروریست ها می شود؟