مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 22:272022-07-23سياسي

ضربه جدید به جایگاه ترامپ در حزب جمهوری خواه


نتایج یک نظرسنجی نشان داد جلسات اخیر مجلس نمایندگان آمریکا موجب تنزل جایگاه رییس جمهور سابق آمریکا در میان هواداران حزب جمهوری خواه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نتایج یک نظرسنجی نشان داد پخش جلسات علنی بررسی حمله به کنگره آمریکا در شبکه های تلویزیونی این کشور، جایگاه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در میان طرفداران حزب جمهوری خواه دچار تزلزل شده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، نظرسنجی انجام شده توسط این خبرگزاری و مرکز افکارسنجی ایپسوس نشان می دهد ظرف 6 هفته ای که از برگزاری جلسات علنی کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا درباره حوادث ششم ژانویه 2021 می گذرد، دیدگاه جمهوری خواهان نسبت به ترامپ تیره تر شده است.

این نظرسنجی درست قبل از برگزاری جلسه هشتم رسیدگی به حوادث حمله به کنگره انجام شده و نشان می دهد 40 درصد از جمهوری خواهان دستکم تا حدی باور دارند که ترامپ بابت این حادثه مرگبار مقصر استو این در حالی است که 6 هفته قبل و پیش از برگزاری جلسات علنی که از شبکه های تلویزیونی نیز پخش می شوند، این میزان 33 درصد بود.

با اینکه ترامپ هنوز در میان جمهوری خواهان هوادار زیادی داشته و اظهاراتی درباره شرکت در انتخابات 2024 مطرح کرده، برگزاری 6 هفته پیاپی جلسات استماع و ادای شهادت مقامات سابق و فعلی آمریکا موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه جدید به جایگاه ترامپ در حزب جمهوری خواه

ضربه جدید به جایگاه ترامپ در حزب جمهوری خواه