مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 22:222022-07-23بين الملل

ما و آن سوی جنگ اوکراین


مدیر مسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه امروزه اگرچه جنگ اوکراین برخلاف تلقی اولیه آمریکا با شکست مفتضحانه ناتو رو به رو شده و بحران های بی سابقه غذا و انرژی سراسر آمریکا و کشورهای اروپایی را فرا گرفته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان ما و آن سوی جنگ اوکراین نوشت: 1- فتنه داعش از عراق آغاز شد و در فاصله کوتاهی توانست بخش هایی از این کشور و سوریه را تصرف کند.

نامش برگرفته از حروف اول دولت اسلامی عراق و شام بود داعش .

در نگاه اول به نظر می رسید که این ماجرا و جنایات هولناک تکفیری های داعش به ایران ربطی ندارد! و داعش همان گونه که از نامش پیداست، درپی تشکیل به اصطلاح دولت اسلامی در عراق و سوریه است! ولی خیلی زودتر از آنچه انتظار می رفت هویت واقعی این گروه وحشی فاش شد و دست های پنهان آمریکا، اسراییل و برخی از کشورهای عربی در ساخت و راه اندازی این گروه، از پرده بیرون افتاد تا آنجا که اسراییل مجروحان داعش را برای مداوا به بیمارستان های حیفا و تل آویو منتقل می کرد و نتانیاهو به ملاقات آنها رفته و تصاویر این ملاقات ها را رسماً منتشر می کردند.

آمریکا انکار نمی کرد که برای محاصره شدگان داعش اسلحه و مهمات هلی بورن کرده است ولی هربار عذر تقصیر می آورد که خلبانان هلی کوپترها و یا فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما و آن سوی جنگ اوکراین

ما و آن سوی جنگ اوکراین