مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 21:322022-07-23بين الملل

7 کشته در آمریکا به دلیل آتش سوزی جنگل/ سقوط یک بالگرد هنگام مهار آتش سوزی


مقامات آمریکایی اعلام کردند که بر اثر سقوط یک بالگرد هنگام کمک به مهار آتش سوزی  در ایالت آیداهو، دو خلبان آن جان خود را از دست دادند؛ این دومین سقوط مرگبار با یک بالگرد هنگام اطفای آتش سوزی های جنگلی در کمتر از یک هفته در آمریکا است.

- مقامات آمریکایی اعلام کردند که بر اثر سقوط یک بالگرد هنگام کمک به مهار آتش سوزی  در ایالت آیداهو، دو خلبان آن جان خود را از دست دادند؛ این دومین سقوط مرگبار با یک بالگرد هنگام اطفای آتش سوزی های جنگلی در کمتر از یک هفته در آمریکا است.

همزمان با افزایش دمای هوا در آمریکا، آتش سوزی های جنگلی در این کشور از جمله ایالت آیداهو تاکنون ده ها هزار هکتار اراضی را طعمه حریق کرده و جان هفت نفر را گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مقامات آمریکایی اعلام کردند که بر اثر سقوط یک بالگرد هنگام کمک به مهار آتش سوزی در ایالت آیداهو، دو خلبان آن جان خود را از دست دادند؛ این دومین سقوط مرگبار با یک بالگرد هنگام اطفای آتش سوزی های جنگلی در کمتر از یک هفته در آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، هفته گذشته چهار مرد هنگامی که پس از شرکت در عملیات مهار آتش سوزی جنگلی در نیومکزیکو، مشغول بازگشت به آلبوکرکی بودند، به دلیل سقوط بالگرد جان خود را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 کشته در آمریکا به دلیل آتش سوزی جنگل/ سقوط یک بالگرد هنگام مهار آتش سوزی

7 کشته در آمریکا به دلیل آتش سوزی جنگل/ سقوط یک بالگرد هنگام مهار آتش سوزی