مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 21:272022-07-23سياسي

انتقاد استاندار لرستان از بی توجهی به تکمیل مصلی خرم آباد/ نهادهای مسوول پاسخ دهند


در سال های گذشته به جهت غفلت یا هر مورد دیگری، رقم ناچیزی برای فضای فیزیکی مصلی خرم آباد اختصاص داده شده که همان هم بدون استفاده باقی مانده و علت این کار به نهادهای مسوولی برمی گردد که کار را بر عهده گرفته بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، کاهش جمعیت را یکی از مسائل تهدیدکننده امروز جهان برشمرد و اظهار کرد: جمعیت فعال هر کشور یک عامل تعیین کننده در معادلات قدرت محسوب می شود.

وی خلطرنشان کرد: اکنون که بسیاری به خاطر مشکلات اقتصادی بحث کنترل جمعیت را مطرح می کنند، در سال های آینده متوجه خسارات اقتصادی پیری جمعیت به خود و کشورشان خواهند شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه از سال 46 که برنامه های نوین خانواده مطرح شد، افزود: اگرچه در آن سال ها این مهم مورد توجه قرار نگرفت و مردم حتی به رشد جمعیت بی اعتنا بودند.

زیویار بیان داشت: از سال های 60 و 70 شاهد رشد جمعیت بودیم که اکنون در شرف اردواج و زادوولد هستند و با تحقق این مهم اثرات مثبتی را در خصوص رشد جمعیت شاهد می شویم.

وی با بیان اینکه تعداد بازنشسته ها در سال های پیش رو افزایش چشم گیری خواهند داشت، گفت: در کمتر از 15 سال تعداد بازنشسته ها از تعداد شاغلین سبقت بگیرد و مشکلاتی در خصوص بیمه نیز ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار لرستان از بی توجهی به تکمیل مصلی خرم آباد/ نهادهای مسوول پاسخ دهند

انتقاد استاندار لرستان از بی توجهی به تکمیل مصلی خرم آباد/ نهادهای مسوول پاسخ دهند