مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 19:172022-07-23سياسي

بازدید سه نماینده مجلس از پروژه مترو اسلامشهر


سه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان اسلامشهر، از پروژه های درحال احداث مترو و کمربندی شمالی اسلامشهر بازدید و در جریان روند اجرایی این طرح ها قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، عصر امروز سید نظام الدین موسوی، احمد نادری و علی خضریان به همراه مسئولان شهرستان اسلامشهر با حضور در محل شفت میانی تونل مترو، از نزدیک روند احداث تونل پروژه عظیم مترو اسلامشهر بازدید کرده و در جریان روند اجرایی آن قرار گرفتند.

در ادامه این بازدید نماینده های مجلس در محل کارگاه احداث ایستگاه میدان نماز مترو اسلامشهر حضور یافته و ضمن بازدید از مراحل احداث این ایستگاه، با کارشناسان و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری اسلامشهر گفت وگو و چالش ها و مسائل فرا روی احداث مترو اسلامشهر را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پروژه مترو اسلامشهر که در امتداد خط 3 مترو اسلامشهر، بعد از گذشت 2 دهه از تصویب آن، از سال 98 باهمت مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر و با استفاده از منابع مالی شهردار ی آغاز شده تاکنون در مرحله احداث تونل، بیش از 60 درصد  پیشرفت فیزیکی داشته و  5700 متر از تونل اجرا شده است.

همچنین عملیات احداث ایستگاه میدان نماز 14 درصد پیشرفت داشته و تاکنون حدود 500 میلیارد تومان از محل منابع داخلی شهرداری اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سه نماینده مجلس از پروژه مترو اسلامشهر

بازدید سه نماینده مجلس از پروژه مترو اسلامشهر