مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 19:122022-07-23سياسي

اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت روز مباهله در متروی تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: به منظور گرامیداشت روز مباهله، - به مناسبت روز مباهله ویژه برنامه متنوعی از جمله اجرای سرود، هم خوانی و نمایش میدانی در ایستگاه های منتخب متروی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: به منظور گرامیداشت روز مباهله، با همکاری و مشارکت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و باهدف ارتقای سطح آگاهی مسافران متروی تهران در شناخت و معرفی سیره اهل بیت سلام الله علی ها ویژه برنامه سرود و نمایش در ایستگاه های منتخب برگزار می شود.

سید محمد نقیب ضمن دعوت از مسافران شهر زیرزمینی برای شنیدن اجرای هم خوانی و سرود منادیان مباهله توسط گروه های هنری افزود: نمایش میدانی با موضوع و بازسازی جریان مباهله توسط گروه هنرمندان در ایستگاه های منتخب مترو اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها از امروز شنبه یکم تا سه شنبه چهارم مردادماه از ساعت 10 تا 13 در ایستگاه های دروازه دولت، شهید کلاهدوز، دروازه شمیران، امام خمینی (ره)، میدان حضرت، ولی عصر (عج) و تئاتر شهر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت روز مباهله در متروی تهران

اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت روز مباهله در متروی تهران