مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 18:172022-07-23اقتصادي

پالایشگاه شازند باعث افتخار کشور است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نماینده ویژه رییس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بهره وری بالا و حجم تولیدات پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند، - نماینده ویژه رییس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بهره وری بالا و حجم تولیدات پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند، این واحد صنعتی را باعث افتخار کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نماینده ویژه رییس جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بهره وری بالا و حجم تولیدات پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند، این واحد صنعتی را باعث افتخار کشور دانست و افزود: شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند از نظر نیروی انسانی، تکنولوژی و بهره وری یکی از بهترین واحد های صنعتی کشور است.

محمدهادی زاهدی وفا تصریح کرد: از تمام زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای هم افزایی و تسریع در اجرای طرح های توسعه ای، برنامه های عملیاتی خواسته شده است.

زاهدی وفا با بیان این که در قانون بودجه امسال دستیابی به شاخص 8 درصد رشد اقتصادی هدف گذاری شده است، تصریح کرد: امیدواریم در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین رشد اقتصادی مطلوبی برای کشور پس از تحمل دو سال سخت کرونایی رقم بخورد و این امر نیازمند درای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه شازند باعث افتخار کشور است

پالایشگاه شازند باعث افتخار کشور است