مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مرداد 1401 ساعت 17:122022-07-23بين الملل

پاسپورت ایران در جایگاه 102 جهان


ایران در فهرست شرکت مشاوره جهانی شهروندی و اقامت جهانی در جایگاه صد و دوم جهان قرار گرفته و با پاسپورت این کشور می توان به 43 کشور بدون ویزا سفر کرد.

- ایران در ارزیابی سال 2006 این شرکت جایگاه 82 قرار داشت.

البته جایگاه ایران نسبت به سال 2021 هم چند پله بهبود یافته است.

بر اسای تازه ترین گزارش از شرکت مشاوره جهانی شهروندی و اقامت جهانی، کشور ژاپن با فراهم کردن امکانی برای شهروندان خود به منظور سفر به 193 مقصد بدون اخذ ویزا در جایگاه برترین پاسپورت جهان قرار گرفته است.

ایران نیز در میان رتبه 102 را کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ شرکت مشاوره جهانی شهروندی و اقامت جهانی (Henley & Partners) مستقر در کشور لندن، گزارشی مبنی بر معرفی برترین پاسپورت های جهان در سال 2022 را منتشر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسی ان اس، بر اساس اعلام این شرکت پاسپورت کشورهای آسیایی ژاپن، سنگاپور و کره جنوبی به عنوان 3 پاسپورت برتر جهان، به دارندگان خود امکان آزادی بیشتر سفر نسبت به سایر کشورها را ارائه می دهد.

مطابق با گزارش این شرکت کشور ژاپن با فراهم کردن امکانی برای شهروندان خود به منظور سفر به 193 مقصد بدون اخذ ویزا، از دو کشور سنگاپور و کره جنوبی که این امکان را برای 192 کشور برای مردم خود فراهم کرده است، در جایگاه برترین پاسپورت جهان قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسپورت ایران در جایگاه 102 جهان

پاسپورت ایران در جایگاه 102 جهان